פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

כאשר אנחנו צעירים העולם פרוס לפנינו ונראה כי אנחנו מסוגלים לעשות הכל ושום דבר לא יכול לפגוע בנו. ככל שעוברות השנים אנחנו מתחילים לראות ולהרגיש את ההשפעות שיש לזמן ולפעילויות השונות שלנו על הגוף. פתאום ישיבה ממושכת על כיסא גורמת לנו לכאבים בגב התחתון, התאוששות אחרי ספורט לוקחת לנו יותר זמן או לפעמים לקום אחרי שינה עמוקה מלווה בשרירים תפוסים. בין אם נכיר בזה או לו הגוף שלנו צריך תחזוק יותר ויותר עם הזמן.

עוד סיבה ל”שחיקה” של הגוף והשרירים יכול להיות עקב פעילויות שונות שאנחנו עושים באופן אינטנסיבי. לדוגמא ספורטאים מקצועיים או אנשים שעושים ספורט בעצימות גבוהה יכולים לחוות נזקים באותה פעילות בין אם הם עושים את הפעילות באופן נכון ומבוקר וכמובן במקרה והם לא “שומרים” על עצמם. עוד סיבה לנזקים שונים במפרקים ובשרירים יכול להיות עקב תאונה מסוג כלשהו. לצערנו החיים גם לפעמים מתקילים אותנו עם סיטואציות קיצוניות שהזיקו לנו ועלינו למצוא את הדרך להתאושש מאותה הטראומה שעברה עלינו. בין אם מדובר בתאונה או בשחיקה טבעית של הגוף יש אפשרות לטפל באותם כאבים ומכשולים שעומדים בפניינו. הדרך להתמודד עם אותה “שחיקה” של הגוף היא באמצעות פיזיותרפיה.

מה היא פיזיותרפיה?

המטרה של פיזיותרפיה היא לשקם את מערכות התנועה השונות בגוף האדם, זאת עקב נזק שנגרם מסיבות שונות כפי שפירטנו קודם לכן. הפיזיוטרפיה משתמשת בתרגילים ומכשירים שונים על מנת לעזור לגוף להשתקם ולהחלים מפציעה או משחיקה טבעית על מנת למקסם בחזרה את השימוש במערכות התנועתיות בגוף. במכוני פיזיותרפיה ניתן למצוא מגוון רחב של מכשירים, בריכות טיפוליות ואזורי טיפול שונים אשר יעזרו למקסם את החוויה הטיפולית ולעזור לאדם המשתקם להחלים בצורה הנכונה והמהירה ביותר. טיפול פיזיותרפיה מקצועי ואיכותי יאפשר למטופלים לחוש בשיפור לאחר מספר טיפולים בלבד. טיפול מסוג זה אינו רק תורם מבחינה בריאותית אלא יש בו גם אלמנט נפשי אשר עוזר לתהליך ההחלמה. הקשר בין גוף לנפש גם כאן חשוב להצלחתו של התהליך ואחת המטרות של הטיפולים היא להשיב במקרה הצורך את הביטחון של המטופל בעצמו ולעודד את רוחו למען החלמה מהירה יותר.

מה הוא טיפול פיזיותרפיה פרטי?

במקרים מסויימים נבצר מן האדם הצריך עזרה להגיע למכון פיזיותרפיה ויש צורך בטיפול פיזיותרפיה פרטי. טיפול פיזיותרפיה פרטי בדרך כלל יתקיים בביתו של האדם בסביבה שבה הוא מרגיש בנוח. הסיבות לצורך כזה יכול להיות מאי יכולת של נידות, לא קיים מכון פיזיותרפיה בקרבת המטופל או שהמטופל מעדיף באופן אישי להתאמן ולהיות מטופל בסביבה הבייתית שלו. גם במקרה של טיפול פרטי ישנו מספיק מכשור נייד אשר יכול להיות מתופעל בביתו של האדם וניתן לשלב את המכשירים השונים בדרך להחלמה. חשוב לציין כי האפקטיביות של הטיפולים היא טובה באותה מידה של אלו המתקיימים במכונים השונים. 

כתיבת תגובה