פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

פיזיותרפיה לרצפת האגן – פיזיותרפיה לאחר שבירת האגן

כאשר אנחנו חוצים את גיל 60 הגוף שלנו הופך להיות פגיע יותר. פגיעות הגוף שלנו באה לידי ביטוי בחולשה בעצמות ובירידה בצפיפות העצם שלנו. כך קורה שהרבה אנשים בני שישים פלוס שוברים את האגן שלהם. פיזיותרפיה לרצפת האגן תסייע לנו לשקם את האגן שלנו ואת הגוף שלנו. פיזיותרפיה לרצפת האגן היא הכרחית וחובה לכל מי ששבר או סדר את האגן שלו. טיפולי פיזיותרפיה לרצפת האגן יאפשרו לנו לחזור לשגרת חיים נורמלית ולתפקוד דומה כמו שהיה לנו לפני ששברנו את האגן שלנו.

פיזיותרפיה לרצפת האגן – פיזיותרפיה לשיקום האגן

פיזיותרפיה לחיזוק רצפת האגן יכולה להיות מה שישקם את האגן שלנו. שיקום האגן שלנו חשוב במיוחד בשביל שנוכל ללכת בצורה רגילה ולעשות פעילויות יומיומיות כמו למשל לשטוף כלים, לשטוף את הרצפה ואפילו להתלבש לבד בלי עזרה. פיזיותרפיה לרצפת האגן תאפשר לנו ללמוד איך להתחשב במגבלות הגוף שלנו ואיך לא להיפצע שוב. פיזיותרפיה לרצפת האגן תאפשר לנו לחזור לאיכות חיים גבוהה מאוד וטובה. בזכות טיפולי הפיזיותרפיה נוכל לעשות מה שאנחנו רוצים בלי שנהיה תלויים במטפלים ובלי שנעמיס על הילדים שלנו וקרובי המשפחה שלנו. פיזיותרפיה זו תסייע לנו ליהנות מחיים מלאים ועשירים בחוויות במינימום כאב וחוסר נוחות.

פיזיותרפיה לרצפת האגן – וחזרה לתפקוד מלא

פיזיותרפיה לרצפת האגן תאפשר לנו לחזור לתפקוד מלא. כאשר אנחנו שוברים את האגן שלנו רמת התפקוד שלנו נפגעת. אנחנו לא יכולים להתכופף או לעמוד על הרגליים, כל הגוף שלנו חלש ואנחנו סובלים מכאבים רבים. פיזיותרפיה לרצפת האגן נערכת לאחר שהשבר שלנו התאחה והיא נועדה לחזק את השרירים שתומכים באגן שלנו. פיזיותרפיה לרצפת האגן לא עובדת רק על האגן שלנו אלא גם על הגב שלנו וגם על הרגליים. חיזוק שרירי הגוף שלנו יאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים ראויה מבלי שנסבול ממגבלה גדולה מאוד במהלך שגרת החיים שלנו. חזרה לתפקוד מלא תאפשר לנו לחזור ולבשל, לצאת מהבית ואפילו לטייל בחוץ לארץ.

פיזיותרפיה לרצפת האגן – פיזיותרפיה איך היא יכולה לסייע לנו?

אז איך פיזיותרפיה לרצפת האגן תסייע לנו? פיזיותרפיה לרצפת האגן תסייע לנו להחזיר השליטה העצמית שלנו לגוף שלנו. שליטה זו תאפשר לנו לגלות גמישות רבה וכוח. לאחר ששוברים את האגן פעילויות פשוטות מאוד כמו לקום מהמיטה או לעשות מקלחת הופכות להיות קשות מאוד. פיזיותרפיה לרצפת האגן תסייע לנו ללמוד מחדש את גבולות הגוף שלנו ואת גבולות היכולת הפיזית שלנו. במהלך טיפולי הפיזיותרפיה נוכל לרכוש מחדש מיומנויות בסיסיות כמו איך ללכת או איך לעשות מקלחת מבלי שנסכן את הבריאות שלנו ומבלי שנשבור עוד פעם את האגן שלנו.

לסיכום, ניתן לומר, שפיזיותרפיה לרצפת האגן היא טיפול הכרחי וחיוני לכל מי ששבר או סדק את האגן שלנו. שבר באגן הוא שבר כואב מאוד ולא נעים. אם אכפת לנו מהגוף שלנו ואנחנו רוצים ליהנות מאיכות חיים טובה יותר כדאי לנו לעבור טיפולי פיזיותרפיה. טיפולים אלו יאפשרו לנו ליהנות מחיים רגילים והם יחזירו לו את הביטחון האבוד בגוף שלנו ובעצמנו, ביטחון אשר אבד לנו בעקבות השבר ותקופת ההחלמה ממנו.

כתיבת תגובה