פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו
פיזיותרפיה בבית

פיזיותרפיה פרטית

פיזיותרפיה פרטית זה שירות שניתן על מנת להקל על המטופל, ולהעניק לו את המבצעים הטובים ביותר להתמודדות עם הכאב או עם הפציעה שלו. פיזיותרפיה פרטית יכולה להתבצע בבית של הלקוח וגם במכון פיזיותרפיה פרטי. לאחר שתזמין טיפול פיזיותרפיה פרטי תקבל את המפגש הראשון שהוא בעצם אבחון ואת תבצע בדיקה והערכה של מצב חצי עיון בחומר הרפואי בתרגילים שעליך לעשות בן טיפול לטיפול.

תוכן עניינים

פיזיותרפיה פרטית – מחירון טיפולים

מחירון הטיפולים לשירותי פיזיותרפיה פרטי נע בין 280 שקלים לטיפול ועד ל-360, המחיר הסופי תלוי במיקום בו מתבצע הטיפול, משך זמן הטיפול, סוג הטיפול הנדרש וכמות הטיפולים שנרכשו מראש. רוב המכונים והפיזיותרפיסטים הפרטיים מעניקים הנחה בעבור רכישת סדרה של טיפולים

סוגי טיפולים פיזיותרפיה פרטית

פיזיותרפיה פרטית מתחלקת להרבה מאוד סוגי טיפולים, העיקריים בהם ניתנים ע”י שירותי פיזיותרפיה פרטית בבית הלקוח או במכון פיזיותרפיה בהתאם לבחירת הלקוח, להלן מקצת הטיפולים שניתן לבצע בסידרת טיפולי פיזותרפיה פרטיים בבית או במכון פיזיותרפיה;

  • טיפול פיזיותרפיה פרטי לרצפת האגן-  חיזוק רצפת האגן לפני הריון וכהכנה ללידה
  • טיפול פיזיותרפיה לילדים
  • טיפול פיזיותרפיה לשיקום לאחר ניתוח
  • טיפול פיזיותרפיה לכאבי גב
  • טיפול פיזיותרפיה וסטיבולרי (לטיפול בסחרחורות)
  • שיקום לאחר פציעות ותאונות ספורט

החזרים מקופות החולים בעבור טיפולי פיזיותרפיה פרטיים

על מנת לדעת בדיוק לאיזה החזר אתם זכאים או לאיזו השתתפות אתם זכאים לטיפול פיזיותרפיה פרטיים עליכם לפנות לקופת החולים שלכם לשאול אותם מה היא רמת ההשתתפות של קופת החולים בטיפולי פיזיותרפיה פרטיים.
אנו יודעים כי מבוטחי כללית מושלם זכאים להחזר חלקי בעבור טיפולי פיזיותרפיה בגובה 90 שקלים ועד ל-24 טיפולים בשנה, על מנת לבדוק את קופת החולים שלך עליך לפנות אליה ואם יש לך ביטוח בריאות פרטי ישנה אפשרות גם כן לקבל החזר מהביטוח על ידי הצגת תעודה רישיון של משרד הבריאות של הפיזיותרפיסטית נבחרי בוי חשבונית מס קבלה עבור וטיפולים שבוצעו.

ההבדל בין פיזיותרפיה בקופת החולים לבין פיזיותרפיה פרטית

הרי ברור לכולנו פיזיותרפיה פרטית בבית הלקוח עדיפה על פיזיותרפיה קופת חולים נקודה ההבדל הראשון והעיקרי הוא בכך שלא צריך להמתין בתור וסת טיפול זמין ניתן לקבוע אותו מתי שרוצים בנוסף אין צורך להגיע לקופת החולים דבר יחסוך למטופל עליך מיותרת וכאבים בזמן הגעה לטיפול וגם בחזרה ממנו.


בדרך כלל פיזיותרפיה פרטית מספקת אורך זמן טיפול ארוך יותר לפעמים אפילו השטן מאשר טיפול פיזיותרפיה בקופת החולים בנוסף בנוסף הפיזיותרפיסט משתמש במגוון רחב של שיטות טיפול בגלל שיש לו זמן לטפל כמו שצריך בניגוד לקופות החולים שמה זמן הטיפול כי מאוד מוגבל

הזמנת שירותי פיזיותרפיה ופיזיותרפיסט פרטי המגיע עד הבית

ניתן להזמין פיזיותרפיסט פרטי לטיפול ממוקד בבית הלקוח או במכון פיזיותרפיה פרטי נקודה במקום פיזיותרפיה פרטי תוכלו לקבל מענה של כמה טיפולים בשבוע, למקרה ויש צורך בכך בנוסף אם תרצו שה פיזיותרפיסט יגיע עד הבית שלכם הוא יעניק לכם טיפול של כשעה בהתאם ליעדים של התיכון שלכם ולתמונות שאתן תעלו בפניו.

שיקום נשימתי
פיזיותרפיה פרטית – האם זה כדאי?

כפי שראיתם לטיפול פיזיותרפיה פרטי ישנם יתרונות רבים האם זה כדאי התשובה חד משמעית כן!
טיפול פיזיותרפיה פרטי מעניק למטופל תשומת לב שלא יוכל למצוא בקופות חולים המעניקות טיפולים קצרים בנוסף מטפל יכול להגיע עד לבית הלקוח, ואפילו לעמוד לרשותו כמה פעמים בשבוע הוא בהתאם לצורך הרפואי שלו.


להזמנת שירותי פיזיותרפיסט פרטי שמגיע עד הבית כל שעליכם לעשות הוא לחפש את הפיזיותרפיסט המתאים ביותר לכם באמצעות סינון קטגוריות הטיפול המופיעות באתר ואזור המגורים שלכם.\