גוף האדם בנוי על שלד אשר במהלך החיים נשחק, כמובן תלוי בגיל ובבריאות הפיזית של האדם, מה שמצדיק בהחלט את תחום הפיזיותרפיה, אשר מטרתו לשקם את הגוף ולאפשר לו להתמודד עם משימות היומיום ללא הרגשת כאב. טיפול פיסיותרפיהמלבד הישחקות של שלד הגוף והשרירים כתוצאה מגיל מבוגר או תשישות, סיבה נוספת שמצריכה טיפול פיסיותרפיה היא תאונות שמתרחשות במהלך חיינו וכתוצאה מכך הגוף הוא כבר לא כתמול שלשום, אלא זקוק לתמיכה ולריפוי. למעשה טיפול הפיזיותרפיה מעניק לגוף כוח, קואורדינציה וגמישות שמתבטאים בשיפור משמעותי במרחב התנועה של הגוף. כשאדם עובר תאונה או נקלע לטראומה פיזית מסוימת, הוא משלב טיפול רפואי אצל רופא יחד עם פיזיותרפיה מקצועית שתחילה מקלה עליו את הכאב ולאחר מספר טיפולים, אך מאפשרת חזרה לשגרה עם שיפור משמעותי ביכולת התנועה של הגוף.

מה באתר?

פיזיותרפיסט הוא פורטל ייחודי המספק אינדקס עדכני של כל הפיזיותרפיסטים בארץ, במטרה לאפשר למטופל למצוא כמה שיותר מהר טיפול באזור מגוריו, זאת מאחר שידוע כי בישראל כמות הפיזיותרפיסטים היא קטנה מאוד ביחסית לדרישה, מה שגורם למענה שלהם להיות פחות זמין מרופא וכתוצאה מכך תורים מאוד רחוקים גם למי שזקוק לטיפול בהקדם. במקום להמתין במשך מספר חודשים לטיפול, תוכלו להיכנס אל האתר ולחפש טיפול פיסיותרפיה במקום קרוב וליצור קשר באופן מידי עם המכון שמספק את הטיפול או עם הפיזותרפיסט באופן ישיר, במידה ומדובר בטיפול פרטי שכרוך בתוספת תשלום. תחילה תצטרכו לספר על עצמכם, על המקומות בגוף בהם תרצו לטפל וכן באי הנוחות שלכם. המטפל יעריך את מצבכם ובהתאם יבנה עבורכם תכנית מסודרת, של סוג הטיפול וכן התדירות שלהם. לפי הצורך ייתכן כי תזדקקו לטיפול פעם בשבוע, אך ייתכן גם כי תזדקקו לשני טיפולים בשבוע, מה שעלול להיות מעט אינטנסיבי אך בסופו של דבר משתלם.

טיפול פיזיותרפיה איכותי

טיפול פיסיותרפיה מקצועי ואיכותי יאפשר לכם להרגיש בשיפור לאחר מספר טיפולים, מה שבדרך כלל תורם לצריכה מועטה במשככי כאבים שונים. במידה והתחלתם את סדרת הטיפולים נורא חשוב שתתמידו, תגיעו לכל טיפול, תשתפו פעולה ואפילו תתרגלו בבית לפי הוראות המטפל. השיפור במצבכם תלוי ללא ספק בכם ולא רק במטפל. כל טיפול מותאם באופן מדוקדק לכל אדם על פי מצבו הפיזי, לכן במידה ומטופל אחר מציע לכם דוגמאות לתרגילים וכדומה, קחו בחשבון כי ברוב המקרים כל תרגיל מותאם באופן ספציפי. מכוני הפיזיותרפיה פרוסים בכל רחבי הארץ, אך בכל אחד מהם מספר מוגבל של מטפלים, כאשר לכל מטפל יש ביקוש רב, מה שמעכב אותו למספר חודשים. במידה ואתם זקוקים לסדרת טיפולים באופן דחוף, דרשו מהרופא המטפל לעשות משהו בנידון ולדרוש הקדמת תור עבורכם, בכדי שלא תאלצו לחיות עם אי הנוחות ועם הכאב במשך זמן רב.