פיזיותרפיה וסטיבולרית

פיזיותרפיה נועדה לסייע למטופלים בכל הגילאים כדי להקל על כאבים, כדי לשפר טווח תנועה של מפרקי הגוף, ועל מנת לסייע

שיקום נשימתי

חולים אשר סובלים מבעיות ומהפרעות שונות במערכת הנשימה זקוקים לרוב לטיפול רב ומקצועי במסגרת שיקום נשימתי. מטופלים הסובלים מבעיה נשימתית

לימודי פיזיותרפיה

מעוניינים לרכוש מקצוע איכותי השייך לתחום הפרא-רפואי? האם ידעתם כי קיימת דרישה גבוהה בשוק לפיזיותרפיסטים? ובכן, לימודי פיזיותרפיה יאפשרו לכם

פורום פיזיותרפיה

פיזיותרפיה משתייכת לתחום המקצועות הפרא-רפואיים והיא עוסקת באבחון של מגוון בעיות במערכת התנועה בגוף האדם, כמו גם בשיקום, בטיפול ובמניעה

פיזיותרפיה תנאי קבלה

פיזיותרפיה היא שיטת טיפול יעילה ומתקדמת שהחלה להתפתח לקראת סוף המאה ה- 19 באנגליה, ובהמשך במדינות רבות נוספות. פיזיותרפיה נחשבת

קניית אליפטיקל מקצועי הביתה

אליפטיקל מקצועי הביתה, מה חשוב לדעת לפני הרכשיה מי מאיתנו לא היה רוצה שיהיה לו יותר בחיים? מי לא רוצה

פיזיותרפיה לגב עם מטפל אישי

אחד מהכאבים הנפוצים ביותר בכל גיל ולאו דווקא גיל מבוגר, הם כאבי הגב התחתון כאשר כשמונה אנשים מתוך עשרה סובלים

טיפול פיזיותרפיה פרטי

כאשר אנחנו צעירים העולם פרוס לפנינו ונראה כי אנחנו מסוגלים לעשות הכל ושום דבר לא יכול לפגוע בנו. ככל שעוברות

על פיזיותרפיה בבית וכיצד היא יכולה לסייע בטיפול בפריצת דיסק

בעבודתך אתה יושב שעות רבות מול מסך המחשב. על אף שהמליצו לך לעשות הפסקות מדי ארבעים וחמש דקות, אתה כל

פיזיותרפיה לברך עם דלקת

גוף האדם פועל על פי פקודותיו של המוח, כך אנחנו מצליחים לצעוד, לרוץ, לרקוד, לעמוד וכן הלאה. עם הזמן הגוף