פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

כאשר אדם מתעמל הוא מצפה להרגיש טוב יותר ולהיות בריא וחזק יותר. אין פלא, אם כך, שפציעות ספורט הן מתסכלות במיוחד – כאשר פעילות מיטיבה ומהנה הופכת למתסכלת ומכאיבה ברור שהמתעמל מתמודד עם תחושות קשות. קל וחומר שפציעות הספורט מזיקות לספורטאים מקצועיים אשר הנזק שנגרם להם אינו רק נפשי וגופני אלא גם נזק ביכולת הפרנסה עצמה. להלן כמה סוגים שכיחים של פציעות ספורט ובצידן הטיפול המומלץ.

פציעות ספורט שכיחות

מכון פיזיותרפיה פרטי תל אביב

מעל כל סוגי הפציעות מופיעות פציעות הריצה, אשר מתרבות ככל שמספר הרצים החובבים בישראל הולך וגדל. הריצה מטילה עומס גדול על פלג הגוף התחתון, ומסתבר שבערך ארבעים אחוז מהרצים יסבלו מפציעה אשר תשבית אותם לזמן ממושך. הפציעות השכיחות הן בברך, בירך, בכף הרגל ובגב. הטיפול עובר, מן הסתם, דרך מכון פיזיותרפיה פרטי תל אביב שיאבחן את הבעיה בצורה הנכונה ויציע מסלול מיטבי להחלמה ושיקום מלאים. מובן, כאשר הפגיעות הן קלות ויומיומיות ניתן להחלים פשוט באמצעות מנוחה ומתיחות זהירות.

פציעות עקב שחייה

פעילות השחייה נחשבת לספורט בריא, נינוח ויחסית חופשי מסיכונים. ובכל זאת, מעניין לגלות ששוחים רבים מדווחים על פציעות בצוואר, בגב התחתון, בכתפיים, בברכיים ועוד. שחיינים מתחילים עשויים לחשוב שהפציעה היא רק התכווצות שרירים, ועד שהם מבינים שמדובר בבעיה של ממש חולף זמן. כאשר הפציעה משמעותית יש לטפל באמצעות מכון פיזיותרפיה פרטי תל אביב ולאחר ההחלמה והחזרה לתפקוד המלא חייבים לבנות תכנית אימונים זהירה שתאפשר בניה נכונה של השרירים ושל הכושר הגופני.

פציעות עקב רכיבה על אופניים

פעילות פופולארית אחרת בשנים האחרונות היא הרכיבה על האופניים – כאשר הכוונה היא בעיקר לרכיבה מאומצת למטרת ספורט. מכון פיזיותרפיה פרטי תל אביב יטפל בעוד ועוד רוכבים פצועים, ואין הכוונה רק לרוכבים שעברו תאונות רכיבה אלא גם לכאלה שהמאמץ עצמו פגע בגופם – לרוב בברכיים, בגב, במפשעה ובכפות הידיים.

כיצד למנוע פציעות?

מאליו יובן שהדרך הטובה ביותר לטפל בפציעות הספורט היא פשוט למנוע אותן. כלומר: להתאמן בזהירות, להעלות בהדרגה ובאופן מובנה ומקצועי את רמת הכושר ולהיות קשובים לגוף. כאבים אמורים לקבל התייחסות, ועדיף להשתפר באופן יציב ואיטי מאשר להזניק את רמת הכושר ואז להיפצע. גם ספורטאים מיומנים חייבים לשמור על כל כללי הזהירות ולהיות קשובים לגופם.

ולבסוף, כל מצב של פציעה דורש טיפול ואבחון אך ורק על ידי פיזיותרפיסט מוסמך. עצות אחיתופל יימצאו בשפע לכל אדם המצוי בכאב, אך כאשר מדובר בנזקי גוף חשוב מאד לטפל בבעיות בצורה המקצועית והזהירה ביותר.

מחפשים פיזיותרפיסט פרטי בתל אביב? מלאו את הטופס ונחזור אליכם