פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

פיזיותרפיה היא שיטת טיפול יעילה ומתקדמת שהחלה להתפתח לקראת סוף המאה ה- 19 באנגליה, ובהמשך במדינות רבות נוספות. פיזיותרפיה נחשבת לתחום פרא-רפואי, תחום העוסק באבחון, בשיקום, בטיפול ובמניעה של מגוון בעיות במערכת התנועה בגוף. שיטת הטיפול כוללת תרגילים שונים וטכניקות של מניפולציות גופניות המותאמים למצבו של המטופל.
לפני הטיפול יש לעבור אבחון מקצועי על ידי פיזיותרפיסט מוסמך ומוכשר כדי לאבחן בעיות תנועה ובעיות ביכולות התפקודיות. בהתאם לממצאי האבחון מציעים את הטיפול הנכון והמתאים ביותר למטופל.

לימודי פיזיותרפיה – מקצוע נדרש ומאתגרפיזיותרפיה תנאי קבלה

לימודי פיזיותרפיה נועדו להקנות ידע מעשי ועיוני רחב ומקיף, בדגש על בעיות ועל יכולות התפקוד של מערכת התנועה הכוללת שלד, שרירים ועצבים. בנוסף, הלימודים מכשירים את הסטודנטים לעסוק באבחון ובהערכת יכולת התפקוד של המטופלים, לקבוע תוכנית טיפולים וליישם את התוכנית בהצלחה תוך הדרכת המטופל לתנועה נכונה ובריאה יותר ולמניעת בעיות ומגבלות אחרות.
חשוב לדעת כי כדי להתקבל למסלול לימודי פיזיותרפיה יש לעמוד בתנאי הקבלה לפי דרישות המוסד בו מעוניינים ללמוד. ללימודי פיזיותרפיה תנאי קבלה משתנים בין מוסדות הלימודים השונים, אך לרוב יש להציג תעודת בגרות מלאה, ציון פסיכומטרי מעל 630, אנגלית גבוהה, ציון 65 ומעלה במתמטיקה 5 יח”ל או ציון 70 ומעלה בבגרות במתמטיקה 4 יח”ל. גם תואר ראשון או שני בתחומים רלוונטיים יכולים לסייע למועמד להתקבל ללימודים, בהתאם למדיניות ולתנאי הקבלה של המוסד אליו נרשמים.

נכון להיום ניתן ללמוד פיזיותרפיה במספר אוניברסיטאות בארץ, ביניהן אוניברסיטת תל אביב, בן גוריון, חיפה ואריאל – לימודים לתואר ראשון, בסיומם מקבלים תעודת בוגר בפיזיותרפיה מסוג B.P.T. בנוסף, ניתן ללמוד פיזיותרפיה במכללות שונות בארץ, כאשר לרוב תנאי הקבלה במכללות קלים יותר בהשוואה לתנאי הקבלה הנדרשים באוניברסיטה. כך לדוגמה, ניתן להירשם ללימודי פיזיותרפיה במכללות עם תעודת בגרות מלאה בממוצע 95 ומעלה ועם ציון פסיכומטרי של 600 נקודות ומעלה.
חשוב לדעת כי ללימודי פיזיותרפיה תנאי קבלה גבוהים יחסית: מעבר להישגים הלימודיים כמו ממוצע גבוה בתעודת הבגרות וציון פסיכומטרי מסוים, יש לעבור גם ראיון אישי כדי לוודא כי המועמד מתאים לתחום.

אם אתם מעוניינים ללמוד פיזיותרפיה אך הציון הממוצע של תעודת הבגרות בשקלול הציון מהפסיכומטרי אינם מתאימים לדרישות ולתנאי הקבלה של המוסדות השונים, תוכלו ללמוד במכינה קדם אקדמית למקצועות הבריאות או לנסות ולשפר ציונים באמצעות קורסים לשיפור ציוני בגרות או להכנה לפסיכומטרי.