פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

מרכז רפואי אסף הרופא נחשב לאחד מבתי החולים המובילים בארץ, כאשר בין היתר המרכז הרפואי מציע שירותי פיזיותרפיה במחלקות האשפוז השונות. טיפולי הפיזיותרפיה במרכז הרפואי אסף הרופא ניתנים על ידי צוות מקצועי, מוסמך ובעל ידע עשיר וניסיון רב. כדאי לדעת כי טיפולי הפיזיותרפיה באסף הרופא מתוכננים בהתאמה אישית מלאה לצרכי המטופל ומתוך גישה הוליסטית הרואה את האדם המטופל בבית החולים כמכלול. לכן, מוצעים למאושפזים טיפולים משולבים הכוללים גם טיפולי פיזיותרפיה המותאמים למצבו של המטופל על פי צרכיו הייחודיים ובהתאמה מלאה למגבלותיו השונות.

צוות מקצועי ומוסמך המונה פיזיותרפיסטים בכיריםאסף הרופא פיזיותרפיה

שירותי הפיזיותרפיה באסף הרופא ניתנים על ידי צוות מקצועי ומוסמך הכולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, ביניהם פיזיותרפיסטים בכירים. הצוות מחויב לסטנדרטים הגבוהים ביותר בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים של טיפול מקצועי, של אבחון מתקדם ומדויק ושל טכניקות חדשניות המיועדות לסיוע למטופלים. כדאי לדעת כי במרכז רפואי אסף הרופא פיזיותרפיה היא חלק ממכלול השירותים שבית החולים מציע למטופליו הרבים, כאשר כל מטופל זוכה לקשר ישיר עם הצוות הרפואי.
בנוסף, חשוב לדעת כי כל המטופלים במרכז הרפואי אסף הרופא זוכים לקבל טיפולים והדרכות בתחומי הפיזיותרפיה, לרבות הדרכה והכנות של המטופל לפני ניתוחים מורכבים המחייבים תכנית שיקום לאחר מכן והתאמת תכנית טיפולים מדויקת למאושפזים ולמטופלים לאחר הניתוח. בנוסף, מוצעת מעטפת רחבה של טיפולים אמבולטוריים גם לאחר השחרור מהמרכז הרפואי וכן התאמת תכנית פעילות עם תרגילי פיזיותרפיה שהמטופל יוכל לבצע בביתו כדי ליהנות משיפור משמעותי באורח חייו.
אמנם אין מחלקת פיזיותרפיה במרכז הרפואי אסף הרופא, אך לרשות הצוות חדרי טיפולים חדישים ומאובזרים בקפידה עם כל הציוד הנדרש לעבודתם. לכן, כל מטופל זוכה לתכנית טיפולים מותאמת אישית ונהנה מטיפולים בעזרת ציוד חדיש ומתקדם, המסייעים לו בשיפור מהיר במצבו, בהקלה בכאבים וכיוצא בזה.

טיפולי פיזיותרפיה בהתאמה אישית לצרכי המטופל

ראוי לציין כי הצוות הרפואי באסף הרופא משלב את צוות הפיזיותרפיה בהליכים רפואיים רבים ומגוונים, מתוך הבנה כי הצלחת ההליך הרפואי תלויה בין היתר גם בשיקום פיזיותרפי, הכולל בניית תכנית טיפולים באופן מקצועי ובהתאמה למצבו הרפואי של המטופל ולצרכיו הייחודיים.
צוות הפיזיותרפיסטים עושה לילות כימים על מנת לסייע למטופלים במחלקות השונות ליהנות משיקום מהיר ויעיל, במטרה לחזור לתפקוד עצמאי בחיי היומיום וכדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה. מאחר שהטיפול הפיזיותרפי כולל היבטים רבים, הצוות מתאים תכנית טיפולים מדויקת לאחר אבחון מקצועי ובשיתוף עם שאר הצוות המטפל.