פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

 תתארו לכם מכשיר אלקטרוני שבעליו יפעיל אותו בכל פעם באופן לא תקין, כך במשך מספר חודשים, בסופו של דבר בזמן קצר הוא יתקלקל וישבוק חיים. כעת תחשבו איך הגוף שלכם מרגיש כשאתם לא עושים תנועות נכונות ולא מטפלים בו במידת הצורך.

פיזיותרפיסט פרטי- תנו לגוף להרגע
פיזיותרפיסט פרטי- תנו לגוף להרגע

אומנם גוף האדם הרבה יותר חכם ועמיד מכל מכונה אלקטרונית, אך אם לא נשמור עליו, הוא עלול לקרוס ולהשפיע על אורח החיים שלנו. במידה ואתם מרגישים עומס על חלקים מסוימים בגוף, תראו את ההרגשה הזו כנורה אדומה שמתריעה ומסמנת לכם כי הגיע הזמן לנוח וכמובן לטפל בבעיה, שלא תתעצם ותהיה שכוחת פתרון. הפיזיותרפיה מהווה את אחד הפתרונות היעילים ביותר לשיקום הגוף אם כתוצאה מתאונה או אם כתוצאה מתופעות לוואי של מחלה. השיקום נעשה באמצעות תרגילים שמסייעים לשרירים בגוף לנוע וכך מגדילים טווח תנועה ומאפשרים לאיברים בגוף להשתקם ואף לחזור לקדמותם. אומנם יש מקרים בהם אין זה אפשרי לחזור למה שהיה, אך בהחלט בכל זמן יש שיפור משמעותי בתפקוד של אותו איבר.

פורטל פיזיותרפיסט

פיזיותרפיסט הוא אתר ייחודי שמסייע ללקוח להשתקם במסגרת הסיוע הרפואי, זאת באמצעות מטפלים מקצועיים ואדיבים, שמעניקים את השירות הטוב ביותר שתוכלו לבקש. האתר הוא למעשה פורטל שמציע את המטפלים הטובים ביותר, בעלי ניסיון ובעלי מוניטין של שנים. היתרון הגדול ביותר על פני מטפל מטעם קופת החולים, הוא שמדובר בפיזיותרפיסטים פרטיים שמגיעים עד אליכם לבית, אם יש צורך גם מביאים עמם את האביזרים שיסייעו למטופל. כמו כן, בשונה מהקופה, מהפורטל תוכלו להזמין פיזיותרפיסט תוך זמן קצר בלי להמתין מספר חודשים טובים בכדי שיבנו עבורכם תכנית. בניית התכנית מאוד תלויה במטופל ובמגבלות הפיזיות שלו, כך שיהיו כאלו שיומלץ להם לקבל חמישה טיפולים וישנם כאלו שיצטרכו עשרה ואף יותר.

התמדה וחזרה לשגרה

פיזיותרפיה זה ספורט טיפולי מהקצה אל הקצה, כלומר מקצה הראש עד לקצה האצבעות בכפות הרגליים, כך שרוב הסיכויים שנזדקק לטיפול מתישהו בחיינו. חשוב לשים לב כאשר מתחילים סדרת טיפולים, חשוב להתמיד ולהגיע לכל טיפול, מאחר שאם תפספסו את אחד התורים אתם עלולים לפספס את המטרה, מה שיצריך אתכם להתחיל מהתחלה. העבודה על כל איבר בגוף היא שונה, אך לא משנה על איזה איבר מדובר, יש לחזור על אותה פעולה שוב ושוב במשך תקופה, כך שהגוף יזכור את הדרך הנכונה והתוצאה תהיה החלמה וחזרה לשגרה. אנשים רבים מתמודדים עם דלקת פרקים, מחלה אוטואימונית, אותה לא ניתן לדכא, אלא על ידי תרגילים מתאימים של פיזיותרפיה וכמובן כמו כל דבר בחיים, באמצעות תזונה נכונה. במידה ואתם כבר ממתינים חודשים ארוכים לטיפול, אל תמשיכו לחכות פן זה ישפיע על מצבכם הגופני, תפנו אל פיסיותרפיסט והזמינו עוד היום מטפל מקצועי שישים קץ למכאובים שלכם.

כתיבת תגובה