אחד מהכאבים הנפוצים ביותר בכל גיל ולאו דווקא גיל מבוגר, הם כאבי הגב התחתון כאשר כשמונה אנשים מתוך עשרה סובלים מהם. אומנם יש דרגות כאב שונות, אך התעלמות ולו מהכאב הקטן ביותר תגרור אחריה החמרה במצב וצורך בטיפול אינטנסיבי. אומנם ישנם מקרים קשים מאוד שמצריכים התערבות כירורגית, אך לפני כן חשוב לנסות פיזיותרפיה לגב שהוכחה לא פעם כיעילה מאוד ומסייעת הן לכאבים והן לריפוי תוך זמן ממושך. יש לשים לב כי לכל אחד יש כאב שונה, בדרגת כאב שונה וכן במיקום שונה בגב, לכן אין טיפול אחד וספציפי שיקל על כל אחד, אלא יש לחפש מה הטיפול המתאים ביותר יחד עם הפיזיותרפיסט, שעורך תחקיר לכל מטופל בכדי להגיע אל הטיפול המתאים ביותר עבורו. במידה וניסיתם טיפול מסוים ולאחר מספר טיפולים לא ראיתם הבדל, אל תתייאשו מאחר שייתכן כי תזדקקו למינימום עשרה טיפולים בכדי שהשינוי יחל על גופכם. בכל מקרה, שום טיפול פיזיותרפיה לא נעשה לחינם, מאחר והוא יעיל ובריא להגמשת השרירים והארכתם וכן חיזוק השלד.

טיפולי פיזיותרפיה לגבפיזיותרפיה לגב

פיזיותרפיה לגב מתבטאת במספר טיפולים שאחד מהם הוא עיסוי, שיטה שיעילה הן להרגעה והפגת מתחים והן לשחרור הרקמות והזרמת הדם באזור הכואב. הפיזיותרפיסט יכול לעסות את האזור הכואב בשיטה רפואית, אך יחד עם זאת הוא יכול לשלוח אתכם אל מעסה רפואי מקצועי שיעבוד במשך שעה על האזור ויקנה לכם מספר ימים של הקלה משמעותית בכאב. בנוסף לעיסוי, הפיזיותרפיסט יבצע תנועות מהירות וחדות לשחרור המפרק, יחמם את האזור באמצעות גלים קצרים או כריות חמות, יבצע עמכם תרגילים להארכת השרירים והתנועה וכמובן יבקש מכם לעשות את התרגילים בכל יום בבית. בין היתר ניתן לנסות טיפולים משלימים כגון דיקור סיני, פילאטיס, יוגה או הידרותרפיה שתאפשר לכם הורדת העומס מהגב בטיפול במים. לכל טיפול יש את היתרונות שלו, אך עליכם לבחור במספר מצומצם של טיפולים ולהתמיד בהם, כך שתוך מספר טיפולים תוכלו להרגיש את ההבדל.

פורטל פיזיותרפיסט

פיזיותרפיסט הוא פורטל מתקדם שפותח לפניכם את הדלת ומציע עולם שלם של טיפולים ומטפלים אם עבור פיזיותרפיה לגב, לכף היד או לכל איבר אחר בגוף. כעת אין צורך לצאת מהבית ולהטריח את עצמכם, המטפל יגיע אליכם באופן עצמאי לבית ויעניק לכם טיפול מקצועי ואיכותי. ידוע כי מכוני הפיזיותרפיה שעובדים בהסדר עם קופות החולים, מלאים עד אפס מקום, מה שגורם למטופלים רבים להמתין חודשים רבים לתחילת סדרת הטיפולים וכיוצא בכך להחמרה במצב הפיזי שלהם. פורטל פיזיותרפיסט לא יאלץ אתכם לחכות, אלא לקבל באופן מידי את הטיפול לו אתם זקוקים. ברשימה הארוכה מטפלים ומטפלות מקצועיים בעלי ניסיון של שנים, שיעניקו לכם טיפול מסור ואיכותי וידריכו אתכם כיצד להתמודד עם מכשולים בהם אתם נתקלים בבית ומחוצה לו.