פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

גוף האדם פועל על פי פקודותיו של המוח, כך אנחנו מצליחים לצעוד, לרוץ, לרקוד, לעמוד וכן הלאה. עם הזמן הגוף מתחיל להישחק, זאת בתנאי שאנחנו עושים את אותה פעולה במשך שנים ולא מטפלים בבעיות שנוצרות בגוף. פיזיותרפיה לברך

כמו כל מכונה, חשוב לתחזק את הגוף, לתמוך בו ולהעניק לו עזרה בכדי שימשיך לפעול כרגיל. אחד מהכאבים השכיחים אצל אנשים שעובדים בעמידה ואצל אנשים שמתעסקים בספורט או בריקוד, הוא ללא ספק כאב הברכיים, המתאפיין בדקירות תחת פיקת הברך אשר בדרך כלל מופיע בזמן המנוחה בשנת הלילה. מאחר שהברך הוא מפרק פחות יציב משאר המפרקים בגוף, חשוב לעשות חימום לפני פעולה ספורטיבית ולמנוע מהברך להתחיל פעילות מסוימת באופן פתאומי. אומנם תפקידם של השרירים להגן על הברך באמצעות הנעת הירך וכיפוף הברך, אך פעולה אחת לא נכונה עלולה לשבש הכול ולפגוע בברכיים באופן כרוני.

כיצד נוצרת דלקת בברך?

במידה והשרירים בגוף חלשים, מה שקורה בדרך כלל בגיל מבוגר או לאחר שחיקה, נוצר עומס יתר על גיד הפיקה וכך למעשה נוצרת דלקת בברך. הדלקת עלולה לגרום לכאבים עזים ויחד עם זאת לקשיים בכיפוף ויישור הברך וכיוצא בזה לקושי רב בהליכה. פיזיותרפיה לברך זו דרך יעילה למנוע החמרת המצב וכן לרפא את הברך ולחזק אותה באמצעות תרגילים. במידה ואתם חשים עומס על הברכיים, מומלץ לנוח ולעצור כל פעילות ספורטיבית, כך הגוף יאגור כוחות ויאפשר את שיקום הקרעים בגיד שיצרו את הדלקת בברך. הפיזיותרפיסטים ממליצים על קירור הברך הכואבת, עיסוי וכן שחרור רקמות החיבור על ידי הפיסיותרפיסט.

איך מתנהלת פיזיותרפיה לברך?

פיזיותרפיה לברך אינה מתבטאת רק בעיסויים, אלא בתרגילים לחיזוק רצפת אגן ישבן ירך, מה שייצור שליטה טובה לתנועות של הגפה התחתונה. כמו כן, המטפל יעבוד עמכם רבות על יציבות, מאחר ששווי משקל ימנע עומס מהברך ואיזון נכון, כך ששני הברכיים יתחלקו במשקל גוף שווה. המטפל יתחיל במספר תרגילים ולאחר מכן יעשה לכם מתיחות, בכדי למנוע לחץ על הפיקה ובמידת הצורך ימליץ על חבישה של תחבושת אלסטית, כך שהעומס יפחת משרירים מסוימים וכמובן התאמת מדרסים איכותיים שיחזיקו היטב את כף הרגל וימנעו מכם לקפל את הברך במהלך ההליכה. הבעיה אצל אנשים רבים שסובלים מכאבי ברכיים, היא שמפאת חוסר הידע שלהם, כאשר כואבת להם הברך הם לא מניחים שמדובר בעומס שנוצר על שרירים אחרים בגוף, אלא משייכים את הכאב אך ורק לברך. פיזיותרפיה לברך נועדה בכדי לשחרר את העומס מכל הגוף, להעניק לו מנוחה ולשקם את כל האיברים בגוף, כך שהברך לא תרגיש עומס ותתרפא. גלישה באתר פיסיותרפיסט תסייע לכם בחיפוש אחר פיסיותרפיסט מקצועי שעובד באופן פרטי, כך תוכלו לקבל את הטיפול תוך מספר ימים ולא חודשים. אל תזניחו את עצמכם, התקשרו עכשיו לייעוץ!

תגובה אחת

כתיבת תגובה