פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

במהלך השנים לצערנו הגוף שלנו נשחק, לכן בגיל השלישי חשוב לתחזק היטב את הגוף, להגן עליו ולעשות פעילויות, אשר יעזרו לגוף להתחדש ולהתמודד היטב עם הפעילויות השגרתיות במהלך היום יום.פיזיותרפיה פרטית בבית הלקוח

במידה ואין הגוף מסוגל לעשות כושר גופני בעצמו, יש לעשות פיסיותרפיה מול מטפל מקצועי, שיחד עם שיקום הגוף יעניק למטופל תרגילים לבצע בבית, בכדי לזרז את תהליך הריפוי. ישנם אנשים מבוגרים שלא מסוגלים להגיע אל מכון הפיסיותרפיה וכן אנשים שסובלים מנכויות זמניות או קבועות, שעברו תאונה או חוו טראומה גופנית, עבורם הפיסיותרפיסטים הוסיפו אפשרות של פיסיותרפיה בבית הלקוח. האופציה הזו נוחה עבור המטופל וחוסכת ממנו לצאת מהבית וכל הכרוך בפרוצדורה הזו. במידה ויש מכשירים מסוימים עימם המטפל צריך לעבוד, הוא יביא עמו מהמכון או ידרוש מהמטופל להשכיר את המכשיר מ”יד שרה”.

מה מטרת פיסיותרפיה בבית הלקוח?

מטרת הפיסיותרפיה, במיוחד עבור אנשים עם מוגבלויות פיזיות בעקבות ניתוח משמעותי כמו ניתוח בעמוד השדרה, החלפת ברך, ניתוח מפרקים וכדומה, היא להעניק שיקום, לשפר את התנועה ואת הטווח שלה, לחזק את השרירים ולאפשר לגוף לחזור לתפקוד מלא כמה שיותר. פיסיותרפיה בבית הלקוח זו אופציה מאוד חשובה גם מאחר שכך המטפל יכול לבחון בדקדוק את האזורים השונים בבית, בעקבות ההבחנה להציע למטופל כיצד להכין את הבית לקראת שהות נוחה וכמובן לתרגל אותו כיצד להגיע לכל מקום בלי להתקשות. במידה ויש לכם בבית מדרגות או כל מחסום אחר, המטפל יציע לכם אופציות שונות, שיעזרו לכם לעלות או לרדת במדרגות בצורה כזו שלא תזיק לגוף שלכם, אלא תועיל לו.

טיפול פרטי עם יחס אישי

כאשר הגוף נמצא בטראומה אחרי ניתוח או אחרי תאונה, הדברים הפשוטים ביותר מקשים על הגוף לפעול, לכן פיסיותרפיה בבית הלקוח תעזור לגוף להתמודד מול הפעילויות הפשוטות ביותר כמו לשבת ולקום מהמיטה, להסתובב במיטה, לגשת אל השירותים וכדומה. יחד עם המטופל, הפיסיותרפיסט יציג למשפחתו את הקשיים וכן את הדרכים לייעול, שיעניקו למטופל את מלוא תשומת הלב בכדי שיוכל להרגיש בנוח בסביבה הטבעית שלו. העבודה העיקרית תהיה על הגדלת טווח התנועה, גמישות, חיזוק השרירים וכמובן הפחתת הכאב. הפיסיותרפיה כוללת שיטות שונות להרגעת השרירים, עיסוי, דיקור סיני, תרגילים רפואיים ושיטות שונות שמטפלות בכאב ולא רק מרגיעות אותו, אלא מרפאות אותו. חשוב להזמין לבית אנשי מקצוע בלבד, פיסיותרפיסטים שלמדו את התחום במוסד אקדמי להשכלה גבוהה וכמובן התנסו בתחום במשך שנים. אומנם יש לכם אפשרות להגיע אל מכון הפיסיותרפיה בכדי לעבור טיפול, אך חשוב לזכור כי מאחר שמדובר בחלק מפעילויות של קופת החולים, הזימון שלכם יהיה רחוק מאוד, אלא אם כן תזמינו טיפול פרטי ישירות לבית ותקבלו יחס אישי יותר וכמובן מהיר הרבה יותר.

כתיבת תגובה