פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

החיים שלנו מלאי עניין ותזוזה אין סופית בעבודה, עם הילדים, סידורים ניקיונות ומה לא. אנו לא מרגישים כלום עד שנתפס לנו משהו בגוף ואז לפתע אנו מושבתים והחיים שלנו כבר אינם חלקים ותזזיתיים כמו פעם ומתי נזכרים לעשות משהו בנידון? רק כאשר כואב לנו ואיננו יכולים לתפקד כמו שצריך. אז מה באמת יכול לשפר את הרגשתנו ולתת לנו טיפול נאור ומתאים ? מכוני פיזיותרפיה ידועים במרפא ועונים על כל הפונקציות האפשריות בתחום הכאב, כך ניתן לקבל טיפול מקצועי , אמין והכי חשוב יעזור לנו בהמשך הדרך וייתן לנו “זריקת מרץ” לשגרת החיים העמוסה שלנו.

מה חשוב לדעת כאשר פונים אל מכוני פיזיותרפיה?מכוני פיזיותרפיה

הדבר הראשון שצריך לדעת כאשר פונים אל מכון פיזיותרפיה זה לבדוק אם הוא בעל רישיון עסק, מהם התחומים בהם הוא עוסק, מכיוון שיש סוגים רבים של פיזיותרפיה צריך לדעת לאיזה מכון לפנות. מכוני הפיזיותרפיה נמצאים כמעט בכל מקום והטיפולים בהם מגוונים כך שניתן למצוא טיפולים קצת יותר מורכבים, טיפולי שיקום , טיפול פרטני, טיפולים המותאמים לילדים ועוד. דבר נוסף שחשוב ומומלץ לבדוק האם אותו מכון פיזיותרפיה עובד עם קופות החולים השונות כך ניתן לקבל סבסוד או החזר כספי לפי פרמטרים מסוימים ואותו לקוח יכול לקבל גם טיפול מקצועי ע”י מטפל מוסמך וגם במחיר סביר.

כימייה זה לא רק במעבדה

אנו מטבענו שונים זה מזה וכך צריך להיות, במיוחד כאשר אנו נדרשים לקבל טיפול פיזי בשל קשיים בתפקוד היומיומי שלנו , אם כבר נאלצנו להזדקק לטיפול פיזיותרפי חשוב מאוד שאותו אדם המטפל בנו יתאים לנו? מה הפירוש? שייווצר קשר נעים וטוב ונהיה שלווים ורגועים שאותו מטפל ספציפי שהוצמד לנו אכן ייתן לנו את הרגשה הנינוחה ביותר והכימיה תהיה הרבה יותר טובה. במידה ואנו מעט מתקשים לתקשר עם אותו מטפל תמיד ניתן לבקש מישהו אחר וזה בסדר, לא צריך להרגיש אי נוחות הרי בסך הכל מדובר בעזרה וסיוע לאדם הזקוק לשירותיו של מכון הפיזיותרפיה. הגוף שלנו הוא בעצם מה שמניע אותנו וברגע שקשה מעט לתפקד איתו ויש כאבים המונעים מאיתנו המשך ניהול חיים בריאים אנו צריכים פיזיותרפיסט שיוכל לתמוך בנו ולטפל בכאב כנדרש.

כיצד מתבצעים הטיפולים במכון הפיזיותרפיה?

מכוני הפיזיותרפיה פרושים ברחבי הארץ, לכל מכון יש הגדרת תפקיד ותחומי טיפול שונים. כאשר אותו אדם זקוק לטיפול פיזיותרפיה כזה או אחר מפנה אותו הגורם במקרה הזה מדובר על רופא מקצועי ומאפשר לו לקבל טיפול ראוי במכון המתאים לו. כאשר מגיעים בפעם הראשונה יש צורך בהצגת ההפניה מהרופא ובכך אנשי המכון מתאימים לנבדק את הטיפול המיועד לו לפי סיכום ביקור אצל הרופא המפנה. ואז אפשר להתחיל בטיפול, גם פה יש מספר טיפולים , יש כאלה שמדובר על טיפול בודד או קומץ קטן של טיפולים ויש נבדקים שזקוקים למספר טיפולי פיזיותרפיה רבים יותר. אותו מטופל מקבל גיליון טיפולים המאפשר מעקב מדויק לאחר כל טיפול וביקור במכון הפיזיותרפיה.

 

 

כתיבת תגובה