פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

כמו כל מכונה, אפילו המשומנת ביותר במפעל, גם את הגוף חשוב לתחזק בכל עת, להעניק לו את הצרכים אותם הוא דורש ולתקן אותו במידת הצורך. פיזיותרפיה זו שיטה רפואית שמטרתה לשקם את הגוף על ידי עיסוי ומגע מקצועי שיאפשר לשרירים לחזור למצבם המקורי, תוך התמדה של מספר טיפולים והמשך טיפול עצמאי בבית. פיסיותרפיסט

אומנם הגיל הממוצע שצורך באופן תדיר את הפיזיותרפיה נע בין 50 ל-70, אך אין ספק כי גם אנשים צעירים עושים פיזיותרפיה, אם לשיקום לאחר תאונה, התמודדות עם נכות פיזית או אפילו שיקום רצפת האגן לאחר לידה. מאחר שהפיזיותרפיה זוכה לביקורות אהודות מצידם של מטופלים ואין היא עושה שימוש בתרופות, אלא רק בהתעמלות ומגע, אנשים רבים נוהרים לעבר הפתרון הייחודי הזה, מה שגורם למאבק מתמיד מול מערכת התורים וחוסר הזמינות של מכוני פיזיותרפיה שונים אשר עובדים עם קופות החולים בארץ.

פיזיותרפיסט לילדים

במידה וגם אתם מתקשים למצוא פיסיותרפיסט מקצועי בזמן קצר, הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות אל פורטל פיסיותרפיסטים, שם תוכלו לקבל רשימה ארוכה של מכוני פיזיותרפיה ושל פיסיותרפיסטים עצמאיים אשר יוכלו להגיע אליכם לבית לטיפול פרטי. מחקרים רבים מוכיחים כי למרות שבמכונים יש מכשירים שמסייעים בטיפול, המטופלים מצליחים להשתקם גם בטיפול בבית, ללא אביזרים ומכשירים. הטיפול החיוני ביותר נעשה על ידי פיסיותרפיסט מקצועי שמומחה בתחום ויש בידו את הידע מול כל מצב וכן המטופל משתף פעולה ועובד גם באופן עצמאי, בכדי לקדם את הטיפול בכל עת. כאמור, פיזיותרפיה זה לא טיפול רק לאנשים מבוגרים שסובלים מפריקת ירך, אלא גם לצעירים ואפילו לילדים שזקוקים לפיזיותרפיה התפתחותית שמעניקה להם סיוע בתפקוד, בכדי לאפשר לילד להיות עצמאי בהמשך חייו. חשוב להתחיל את הטיפולים כמה שיותר מוקדם, מאחר שהשנים הראשונות של כל אדם מאוד חשובות להמשך התפתחותו.

טיפול אישי

בבחירת פיסיותרפיסט חשוב לשים דגש להתמחות, לניסיון, לוותק וכמובן ליחס האישי, מאחר שהוא חשוב לא פחות. באתר פיסיותרפיסטים נעשית בחירה מוקפדת של כל מטפל, בכדי להתאים לכל לקוח את המטפל הטוב ביותר. במידה והתחלתם טיפול, חשוב מאוד להתמיד בסדרה ולא להפסיק אותה באמצע, שמא מספר הטיפולים שעשיתם לא יועילו אלא יבזבזו לכם את הזמן. המטפל יחקור אתכם על ידי תשאול מעמיק, כך שיוכל להחליט איזה טיפול יתאים עבורכם ומה היא כמות הטיפולים לה תזדקקו. במידה ולדעתכם אתם זקוקים להכוונה שונה מזו שניתנה לכם, תוכלו לבקש מהמטפל ייעוץ נוסף ולהבהיר לו את עמדתכם. בעוד מדובר בפיסיותרפיסט פרטי שאינו מטעם קופת החולים, תוכלו לקבל יחס הרבה יותר אישי ופרטני, ללא לחץ של זמנים מהתור הבא או צורך בשינוי נהלים שונים. במידה ואתם רוצים להיעזר במכשיר עיסוי ביתי, תוכלו לבקש מהמטפל להמליץ לכם על מכשיר יעיל וכן להעניק לכם הכוונה בנושא.

כתיבת תגובה