פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

חשיבות הפיזיותרפיה בימינו

לצערנו, עם הגיל הגוף עובר שינויים ולרוב השרירים והאיברים השונים שבגוף נחלשים. מעטים האנשים שלא יקראו ביום מן הימים בנושאי תרגילי פיזיותרפיה ולא יזדקקו לטיפול בשל גב תפוס, פגיעה בברך או חס וחלילה בעיות חמורות יותר.

הפיזיותרפיה בימינו מתבצעת ע”י פיזיותרפיסטים מומחים, על מנת להיות פיזיותרפיסט מוסמך, יש ללמוד ולסיים תואר בפיזיותרפיה, תואר של ארבע שנים, בו לומדים על האיברים השונים שבגוף, שיטות הטיפול, מדעי הגוף ועוד… בנוסף, אודות לטכנולוגיה המפותחת אשר ממשיכה להתפתח מיום ליום, מכשירי הרפואה החדשים מאפשרים להקל על הכאבים השונים באמצעות מכשירים שניתן לרכוש כיום גם בבתי המרקחת. משחות, מאז ומתמיד היו על מנת להקל על כאבי גב, שרירים תפוסים או להרגיע איזורים כואבים. במקרים שונים ניתן לבצע ניתוח (רק במידה ורופא מוסמך מאשר) בפציעות כמו פריצת דיסק, קרע בשרירים ועוד.

מתי לפנות לפיזיותרפיסט?

ראשית, אנו ממליצים לכם להיבדק אצל רופא ובמקרים שונים במידה והינכם סובלים מכאבים איומים והכאבים ממושכים, מומלץ לערוך צילום. צילום רנטגן לא תמיד יספק את התשובה. על מנת לבדוק את הפציעה בגב בצורה מדוייקת ישנם בדיקות שונות באמצעות מכשירים מתקדמים – כך למשל מכשירי ה-CT מאפשרים לסרוק חלקים שונים בגוף ומכשירי הMRI אשר מציגים הדמייה של החלק המצולם. הבעיה במכשירים הללו היא הקרינה הרבה הנפלטת מהם. לא מומלץ לערוך צילומים כאלה יותר מפעם אחת בחמש שנים. בעיה נוספת במכשירים מסוג אלו, היא העלות הגבוהה של הבדיקות הנ”ל (בעיקר בדיקת ה-MRI), במקרים אלו, יש לדרוש מקופות החולים את הצילומים הללו (קופות החולים אינם ממהרות לאשר את הבדיקות הנ”ל, במיוחד לא את בדיקת ה-MRI).

לאחר מכן, יש לשוב אל הרופא ששלח אתכם לבדיקות הנ”ל עם תוצאות הבדיקה, הרופא ידריך אתכם על אילו שרירים עליכם לעבוד ויפנה אתכם לטיפול פיזיותרפיסטי. תהליך הפיזיותרפיה אינו דומה באפקט השפעתו מבחינת זמן לתרופות המרגיעות או למשחות שמכהות את הכאבים. אפקט ההשפעה והרגשת ההקלה אודות טיפולי הפיזיותרפיה מתבצעים רק לאחר מספר שבועות, ובמקרים בהם הנזק חמור יותר, ההשפעה תורגש גם אחרי חודשים.

מחפשים פזיותרפיה בפתח תקווה?

פ”ת הינה אחת מהערים הגדולות, קהל היעד בא הוא מבוגר ביחס לערים כמו ת”א והטיפול הרפואי בה גבוהה יחסית. בפתח תקווה ישנם מכונים שונים של כל קופות החולים בהם תוכלו לקבל טיפול מפזיותרפיסט. בנוסף, ישנם פזיותרפיסטים רבים העובדים באופן פרטי אליהם תוכלו לקבוע תור מבלי לחכות ברשימת ההמתנה של קופות החולים. זכרו, פזיותרפיה כוללת הרבה עבודה בבית ומשמעת עצמית, לעיתים קשה להתמיד בתרגול הפזיותרפיה עקב התחושה שהכאב לא עובר, אל תתייאשו, פזיותרפיסט טוב יביא אתכם לתוצאות טובות ותוך מספר שבועות תרגישו את השיפור בכאב והכאב יכהה מרגע לרגע ככל שתתרגלו.

אנו מזמינים אתכם לבחור מרשימת הפיזיותרפיסטים העובדים עימנו על מנת למצוא את הפיזיותרפיסט באיזור מגוריכם והמתאים עבורכם.

כתיבת תגובה