פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

אם אתם מתגוררים ברחובות או סביבותיה וזקוקים לשיקום פיזיותרפיסטי וזאת בעקבות פציעה, תאונה, ניתוח או מחלה, חשוב שתבחרו באותו מכון פיזיותרפיה הקרוב למקום מגוריכם, כמו למשל מכון פיזיותרפיה רחובות וזאת על מנת שתוכלו להגיע לטיפולים תוך פרק זמן קצר ובמהירות.

אם בעבר הלא רחוק, הפיזיותרפיה הייתה תחום מסתורי ועלום לאנשים רבים, כיום רוב האנשים יודעים לומר היכן מכון הפיזיותרפיה הממוקם קרוב לביתם וחלקם אף מספרים שהם היו בטיפול פיזיותרפיסטי שעזר להם לשקם את תפקודו של איבר פגוע וכיום תודות לכך הם מתנהלים באופן נפלא בביצוע המטלות היומיומיות. אם כן, ניתן לומר שכל אלו שחשבו שפיזיותרפיה משתייכת אל תחום המיסטיקה הרוחנית או לכל תחום שלא יכול להשפיע באופן ישיר על שיפור התפקוד שלהם, טעו. נכון להיום יותר ויותר אנשים מגיעים אל פיזיותרפיסטים מומחים ובעלי ניסיון וזאת על מנת לבדוק האם אפשר להימנע מניתוח זה או אחר על ידי חיזוק הרצועות, השרירים וחלקים נוספים בגוף.

למי מיועד טיפול בפיזיותרפיה?

מכון פיזיותרפיה ברחובות

טיפולי פיזיותרפיה מיועדים לאנשים בכל הגילאים, מגיל ינקות ועד לגילאים מתקדמים ביותר. נכון להיום יש מסגרות טיפול רבות בישראל המציעות שירותי פיזיותרפיה, כמו למשל מכונים פרטיים, פיזיותרפיה שניתנת  במהלכו של אשפוז באחד מבתי החולים בארץ, שירותי פיזיותרפיה לקהילה הניתנים באמצעות מכון פיזיותרפיה רחובות של קופות החולים ומכונים הפזורים באזורים נוספים בארץ, במעונות טיפוליים, מסגרות פרטיות ומסגרות קהילתיות נוספות.

מה ההבדל בין פיזיותרפיה פרטי לקהילתי?

קיים שוני בין בחירה במסגרת פרטית של מכון פיזיותרפיה רחובות לבין בחירה במסגרת קהילתית. במסגרת הקהילתית, כמו למשל בקופות החולים יש סל שירותים בסיסי שנקבע על ידי משרד הבריאות בישראל וכולל שירותי ייעוץ, אבחון וטיפול בקהילה, במקרים חריפים, בעת אשפוז ולקהל היעד של ילדים עד גיל תשע. כיוון ששירותים אלו מיועדים לקהילה לעיתים חברי הקופות מוצאים את עצמם ממתינים לתור זמן רב וצריכים להתפשר לגבי ימים ושעות שלא תמיד מתאימים להם. במסגרת פרטית אמנם צריכים לשלם עבור הטיפול (יש פעמים בהן ניתן לקבל החזר חלקי או מלא במסגרת פוליסת ביטוח פרטית), אך התור הוא מיידי וניתן לבחור בקפידה את אותו פיזיותרפיסט בו מעוניינים.

אם אתם מעוניינים במכון פיזיותרפיה ברחובות מלאו את הטופס וניצור אתכם קשר