פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

מכבי שירותי בריאות הידועה גם בשמה הקודם – קופת חולים מכבי, מציעה מגוון סניפים בפריסה ארצית רחבה. בין סניפי מכבי שירותי בריאות נמצא המרכז הרפואי ברמת גן, בו ממוקם גם מכון פיזיותרפיה חדשני ומתקדם. מכון פיזיותרפיה מכבי רמת גן מספק מענה מקצועי מקיף ורחב ללקוחות מכבי שירותי בריאות, במכון עובדים פיזיותרפיסטים מוסמכים ובעלי ניסיון מקצועי רב. כל מטופל זוכה ליחס אישי ועובר אבחון קפדני ומדויק על מנת להתאים עבורו תכנית טיפולים בהתאמה אישית למאפייניו ולצרכיו הייחודיים. צוות המכון מתמחה בטיפולי פיזיותרפיה רבים ומגוונים.

טיפולי פיזיותרפיה למבוטחי הקופה

לטיפולי פיזיותרפיה חשיבות גדולה בהליכי שיקום ומניעה. צוות מכון הפיזיותרפיה במרכז הרפואי של מכבי ברמת גן מציע ידע רב וניסיון עשיר באבחון, בתכנון תכניות שיקום ובביצוע טיפולים למניעת מחלות ובעיות בריאותיות. מבוטחי מכבי שירותי בריאות רשאים לקבוע תור במכון הפיזיותרפיה ברמת גן והם זוכים לשירות מקצועי וליחס אדיב וחם. לאחר אבחון מקצועי של המטופל מגבש צוות מכון הפיזיותרפיה תכנית טיפולים מותאמת אישית. במכון קיים כל הציוד הנדרש לטיפולים מתקדמים וחדשניים על מנת לסייע למטופלים לעבור שיקום מהיר ויעיל, וכדי לסייע להם לשפר משמעותית את איכות חייהם.

מכון פיזיותרפיה מכבי רמת גן מציע מגוון טיפולים ותכניות שיקום לכל מבוטחי הקופה, לרבות ילדים, מבוגרים, בני גיל הזהב, נשים וגברים. יש לקבוע תור במכון, כאשר לרוב מקבלים הפניה מרופא המשפחה או מהרופא המקצועי, ובמועד שנקבע מגיעים לפגישה ראשונה. הפגישה כוללת אבחון, ובהתאם לצורך שולחים את המטופל לעבוד סדרת בדיקות על מנת לבצע אבחון מדויק יותר ולבנות עבורו תכנית טיפול פרטנית ומותאמת אישית.

כדאי לדעת כי שירותי הפיזיותרפיה במכון הפיזיותרפיה מכבי רמת גן מבוצעים על ידי צוות מקצועי, מיומן, מוסמך ומנוסה. הצוות כולל פיזיותרפיסטים בכירים, מהשורה הראשונה בארץ. כל המטופלים זוכים לשירות לפי סטנדרטים בינלאומיים גבוהים וקפדניים, וזאת על מנת לספק למבוטחים ולכל המטופלים את השירות הטוב והמתקדם ביותר. הצוות פועל בשיתוף פעולה עם שאר הגורמים במכבי שירותי בריאות על מנת לגבש תכנית טיפולים רב שלבית המותאמת למאפייני המטופל ולמצבו הבריאותי. קרא עוד על פיזיותרפיסט באר שבע והסביבה

מעטפת שירותים רחבה

המכון לפיזיותרפיה של מכבי שירותי בריאות ברמת גן מציע מעטפת רחבה של טיפולים למגוון תחומים. כאמור, לאחר אבחון מקצועי ומדויק, נקבעת תכנית טיפולים אישית ורב שלבית. המכון מתמחה בין השאר גם בטיפולי פיזיותרפיה לקשישים, לילדים קטנים, לצעירים ולנשים בהריון או לאחר לידה. כמו כן, המכון מציע טיפולי שיקום למבוטחי הקופה שעברו טראומה כמו תאונת עבודה, תאונת דרכים, פציעה קשה, ניתוח מורכב וכיוצא באלה. צוות המכון מלווה את המטופלים לכל אורך הדרך, ומדריך אותם כיצד להתמודד עם בעיות ועם מגבלות תפקודיות שונות, לדוגמה איך להתמודד עם סיבוכים במערכת הנשימה לאחר ניתוח או השתלה, וכל מטופל זוכה ליחס אישי ולטיפול מקצועי.