פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

בעשור האחרון תחום הפיזיותרפיה התפתח רבות ורוב קופות החולים בארץ מספקות שירותי פיזיותרפיה בישראל, ביניהן קופת חולים מכבי שמציעה ללקוחותיה שירותי פיזיותרפיה הניתנים על ידי מומחים במכוני פיזיותרפיה שונים ברחבי ישראל, ביניהם מכון פיזיותרפיה מכבי מודיעין.

איך מגיעים לפיזיותרפיסט?

מכון פיזיותרפיה מכבי במודיעין

פנייה אל פיזיותרפיסט מוסמך שעובד במסגרת קופות החולים בישראל מחייבת הפנייה מרופא המשפחה או רופא מומחה. בהתאמה מלאה לרמת הדחיפות וסוג השירות נקבע התור הראשון שעיקרו פגישת ייעוץ ואבחון ראשוני על ידי איש מקצוע ובהתאמה מלאה להמלצותיו של זה, נקבעים התורים הבאים באותו מכון פיזיותרפיה מכבי מודיעין שמשרת גם את תושבי מכבים  ורעות. נכון להיום ניתן להזמין תור למכון זה או מכונים אחרים של מכבי ברחבי הארץ על ידי מוקד מכבי. באמצעות אותו מוקד ניתן גם לבטל או לדחות תור. חשוב לציין שלאחר הגעה אל התור הראשון במכון הפיזיותרפיה הצוות עצמו יהיה אחראי על קביעת המשך התורים וההזמנה תמיד תבוצע במכון הספציפי בו התקיימה הפגישה הראשונה.

מהי פיזיותרפיה?

תחום הפיזיותרפיה הוא תחום שעוסק בכל הקשור אל פיתוח יכולת התנועה, השימור של יכולת זו ופעמים רבות גם שיקום של יכולת זאת משום תאונה, ניתוח או כל טראומה אחרת שעבר האדם הפונה אל המכון. טיפול פיזיותרפיה המותאם לאדם ולבעיה ממנה הוא סובל יכול לשפר לאין ערוך את התפקוד שלו, אם הכוונה היא לשיפור התנועה שלו ואם לשיפור התפקוד של מערכות שונות בגוף. דבר שיאפשר לאדם לבצע פעולות ו/או להשתתף בפעילויות אותן הוא לא יכל לבצע בעבר ובשורה התחתונה להינות מאיכות חיים גבוהה.

תחומי הטיפול בפיזיותרפיה

חשוב לדעת שיש תחומי טיפול רבים המאוגדים תחת נושא הפיזיותרפיה, כמו למשל שיקום אורתופדי כתוצאה מניתוח אורטופדי שהמטופל עבר (או תאונה כלשהי), ייעוץ לפעילות גופנית, שיקום במצב של סחרחורות ובעיות בשיווי משקל, פיזיותרפיה נשימתית שמטרתה לעזור לתפקוד היעיל של הנשימה, פיזיותרפיה שעיקרה התפתחות הילד ועוד.

מכון פיזיותרפיה מכבי מודיעין מספק מענה נרחב לבעיות קיימות וזאת על ידי סוגים שונים של עיסויים ותרגילי פיזיותרפיה. טרם ההגעה אל המכון תמיד יש לוודא שיש בידכם הפנייה מרופא ומסמכים המעידים על מצבכם הרפואי.

מחפש פיזיותרפיסט במודיעין? מלא את הטופס ונחזור אליך