פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

כולם מכירים את המונח פיזיותרפיה, ויודעים להציע לאדם שמתהלך עם גב תפוס או עם כאבים לא מוסברים לגשת לטיפול על ידי פיזיותרפיסט מוסמך. מובן שמדובר בתחום רחב של ידע פרא-רפואי העוסק במניעת בעיות, בשיקום ובאבחון. הפיזיותרפיסטים מטפלים במערכות השרירים, העצבים והשלד ובקשרים שביניהם לבין תנועת הגוף. במצבים רבים מאד הם הכתובת הנכונה שיכולה לפתור בעיות חמורות וקלות המכבידות על החיים. כאשר אומרים שמדובר במקצוע פרא-רפואי הכוונה היא לכך שמדובר בתחום הדורש ידע רפואי ויש לו בסיס מדעי, אך המטפלים עצמם אינם רופאים. לפיזיותרפיסטים ניסיון מעשי רב ונרחב וזו הסיבה לכך שהם מסוגלים במקרים רבים להעניק את המענה הטוב ביותר.

יש לך בעיות בתפקוד מערכת השרירים ובתנועתיות הגוף?

פיזיותרפיסט פרטי בחולון

מכון פיזיותרפיה בחולון הוא המקום הנכון לפנות עליו בכל מצב של בעיות בתפקוד מערכת השרירים ובתנועתיות הגוף. המטפלים במכון יעסקו בשיקום אנשים לאחר פציעות מסוגים שונים ובכללן פגיעות ספורט. הם מסייעים בטיפול ביציבה, בטיפול בדליפות שתן בשיקום לאחר קטיעות או אירוע מוחי – ועוד ועוד. בבתי החולים ניתן לפגוש את הפיזיותרפיסטים גם בפגיה, ובכל מצב של טיפול התפתחותי ונשימתי. מטרתם של הפיזיותרפיסטים, באופן כללי, היא לסייע למטופל להגיע לתפקוד מיטבי.

איך מתבצעת הפיזיותרפיה?

כאשר אנשים מגיעים אל מכון פיזיותרפיה בחולון הם מגלים עד מהרה שלא מתבצע שם שום מעשה ניסים. המטפלים עושים שימוש בטכניקות שונות לסיוע כגון טיפולים באמצעות חום וקור, במכשירים מתקדמים וביניהם מכשירי אולטרה סאונד ובעיקר – באמצעות תרגילים חוזרים המתבצעים תחת הנחיה מדוקדקת ומטרתם לחזק ולשקם את האיברים הפגועים.

הפיזיותרפיסטים עשויים לעסוק באחד מן התחומים הבאים או בכולם: טיפול נשימתי, אורתופדי, נוירולוגי ורפואת ספורט. תחום שלם מתמקד בארגונומיה של מצבי עבודה שונים כדי שיתבצעו בצורה הנכונה עבור הגוף. מטופלים יגיעו אל מכון פיזיותרפיה בחולון לאחר אירועים רפואיים מורכבים כמו בעיות לב, מחלת הסרטן ופגיעות ראש. תחום חשוב נוסף הוא הטיפול בבעיות יציבה, בעיקר אצל ילדים ובני נוער ולבסוף ישנם טיפולים בבעיות של דליפת שתן.

בכל מצב של כאב או בעיה תנועתית – מכון הפיזיותרפיה ידע להציע אבחון מעשי ודרכי טיפול.