פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

טיפולי פיזיותרפיה עוסקים בעיקר בשיקום עבור מטופלים שנפגעו היכולות התפקודיות שלהם והם זקוקים לטיפול בשריר, בשלד או בעצב. הטיפול יכול לארוך זמן רב עד שיקום חלקי או מלא, אך ככל שמתמידים ועושים את הטיפולים ברצף, כך יש סיכוי גדול לריפוי. טיפול פיסיותרפיה פרטי

בישראל תחום הפיזיותרפיה נורא בעייתי, מאחר שיש מטופלים רבים אשר זקוקים לפיזיותרפיה וכמות המטפלים היא נמוכה מהביקוש, מה שגורם לתורים מאוד רחוקים, לעיתים אפילו המתנה של למעלה משלושה חודשים לטיפול הראשון, מה שבסופו של דבר גורם להחמרת המצב אצל המטופל. לנוחיות המטופל, פורטל פיסיותרפיסטים מאפשר טיפול פיסיותרפיה פרטי בבית הלקוח ללא המתנה לתור, על ידי מטפלים מקצועיים מאוד בתחום שעובדים באופן פרטי, אם בנוסף לעבודתם בקופה או אם כמטפלים פרטיים באופן בלעדי.

שיקום לכל סוגי הבעיות

הפיזיותרפיה הוא טיפול מאוד יעיל למגוון מאוד רחב של בעיות בריאותיות ולא רק עבור תפקוד לקוי של שרירים. ישנם מטופלים עם בעיות נוירולוגיות או מטופלות אחרי לידה עם דליפות שתן ואפילו מטופלים שעברו אירוע מוחי וזקוקים לפיזיותרפיה אינטנסיבית שתשקם את מערכת הדיבור, את ההליכה ואת פעולות היומיום הפשוטות ביותר כמו לאכול עם מזלג. טיפול פיסיותרפיה פרטי מאפשר נוחות מרבית, חופשיות וזמן בלתי מוגבל על פי רצונו של המטופל. אין ספק כי בקופות החולים יש פיזיותרפיסטים מקצועיים ובעלי ניסיון, אך יש להם מגבלות רבות שלא תמיד בשליטתם, מה שלא מאפשר תמיד ריפוי מלא בזמן קצר יחסית. הפיסיותרפיסט אשר תזמינו יגיע אליכם לבית ויאבחן את המקרה על ידי תשאול וכן בדיקות אבחנתיות, שיאפשרו לו להתאים את הטיפול המתאים ואת התרגילים הנכונים למקרה. לכל מטפל יש שיטות משלו, אם באמצעים טכנולוגיים כמו גירויים חשמליים, גישות אלטרנטיבות כגון עיסויים וכן טיפולים בקבוצות.

טיפול פיסיותרפיה פרטי בבית

טיפול פיסיותרפיה פרטי שניתן על ידי מטפלים מפורטל פיסיותרפיסט כולל מגוון מאוד רחב של תחומים כגון אורתופדיה, שיקום לב, שיקום יציבה, שיקום נשימתי, נוירולוגיה, פדיאטריה, אונקולוגיה ועוד. הייחודיות בפורטל, שדרכו תוכלו לקבל טיפול תוך זמן קצר וכמובן לנוחיותכם הוא ייעשה בסביבה הפרטית שלכם, ללא צורך ביציאה מהבית. ישנם מטופלים רבים שלא מצליחים לקום לשירותים, אז אחת כמה וכמה לצאת מהבית אל מכון הפיזיותרפיה. הבית הוא המקום הטוב ביותר לטיפול, מה שמאפשר למטפל ללמוד את שגרת היום יום של המטופל ובהתאם לכך להעניק לו תרגילים לתרגל, על פי המגבלות שלו בסביבה בה הוא חי. מטופל שאינו מסוגל לקום לשירותים יקבל טיפים ותרגילים בכדי ללמוד כיצד הוא יכול לקום מהמיטה בצורה נכונה שלא תזיק לו. במידה ואתם זקוקים לטיפול באופן מידי, כדאי לפנות אל פזיותרפיסט ולקבל הצעת מחיר על פי הזמן שנוח לכם, במקום שנוח לכם.

כתיבת תגובה