פיזיותרפיה פרטית עד הבית

פיזיותרפיסט פרטי

ב-קליק

הזמן את הפיזיותרפיסט שלך. פיזיותרפיסט בקליק מציע מגוון פיזיותרפיסטים מקצועיים ומוסמכים הנמצאים ממש ליד הבית שלך. 

transparent.png
נגן וידאו

מהי פיזיותרפיה לגב

רובנו סובלים מבעיות גב עם השנים שנגרמות כתוצאה מתאונה או משחיקת הגוף. לכן בעיות אלה בין אם הם מתאונה או משחיקה של הגוף מצריכות פתרון. הפתרון לכך הוא פיזיותרפיה לגב, הכוונה היא לתרגילים אשר מקלים על בעיות הגב מהם סובל המטופל. מספר פעמים בשבועבמשך כמה חודשים ,נותנים למטופל הקלה ומצמצמים את כאבי הגב שמהם סובל המטופל, וזאת מאחר שהם מתמקדים באזור הגב העליון או התחתון שממנו סובל המטופל. התרגילים עוזרים עם הזמן לשחרור והקלה מכאבים וגורמים לגוף לחזור לפעילות הרגילה שלו לפני שהתחילו כאבי הגב, ומקרים שונים אף מקלים על כאבי הגב ואף מעלימים אותם. לכן מומלץ לעשות פיזיותרפיה לגב שאתם סובלים מבעיה מתמשכת הרבה זמן ושום דבר לא עוזר גם לא כדורים.

איך עוזרת לנו פיזיותרפיה לגב

ישנם כמה סוגי טיפול על מנת לפתור כאבי גב , זה יכול להיות דרך מכשירים או דרך תרגילים. מה שחשוב בכל אחת מהדרכים הללו שהם עוזרים לחזק את שרירי הגב על מנת שהעומס על הגב לא יגרום לנו עם הזמן לכאבים, ולחוסר יציבות. לכן יש מגוון תרגילים במיוחד על מנת לחזק שרירים אלה כגון: תרגילים להעלאת והורדת אגן בשכיבה, תרגילי פשיטת גב סטטיים ועוד. ככל שמפעילים את השרירים הללו וחוזרים על התרגילים שוב ושוב, מצליחים לפתור את הבעיה של כאבי הגב. לכן יש צורך בסדרת תרגילים כמה פעמים בשבוע על מנת שהגב יתרגל לתרגילים אלה. כמו כן תרגול כמה פעמים בשבוע לאורך תקופה מביא להקלה בכאבי הגב. לכן חשוב להתמיד ולעשות את התרגילים ואף להקפיד לעשותם נכון, על מנת שתוכל להרגיש עם הזמן את ההקלה שגורמים תרגילים אלו.

למי כדאי לעשות פיזיותרפיה לגב

פיזיותרפיה לגב מתאימה לאנשים אשר עברו תאונת דרכים וסובלים מכאבי גב כרוניים, אנשים עם בעיות גב כרוניות, ואנשים שגופם נשחק עם השנים וסובלים מכאבים על אף שלוקחים כדורים. בכל אחד מסוגי המקרים מומלץ לעשות פיזיותרפיה לגב. ישנים אנשים אשר סובלים בגב עליון ואחרים בגב תחתון. אך לפני הפיזיותרפיה מומלץ ללכת לרופא משפחה על מנת שיוכל להפנותכם לפיזיותרפיסט מקצועי שיעזור לכם לפתור את הבעיה שממנה אתם סובלים. הפיזיותרפיסט הוא בעל מקצוע בתחום הפיזיותרפיה, ואחרי אבחון קצר יכול להתאים לכם טיפול מתאים. כך שאם הזמן ככל שתתמידו באימונים והתרגילים שיוצעו לכם או דרך מכשירים ,תראו איך הבעיה נפתרת עם הזמן וגם הכאבים נעלמים ללא צורך לעבור ניתוח או לשתות כדורים. לכן לעיתים הפתרון של פיזיותרפיה לגב היא הפתרון הטוב ביותר לבעיות הגב שלך. רק חשוב שתקפיד להתעמל כמה פעמים בשבוע לאורך תקופה מסוימת, וזאת על מנת שתרגיש את ההבדל שתרגילים אלה עושים לך לעומת המצב התחלתי שלך.

כתיבת תגובה