פיזיותרפיה מאוחדת – איך אנחנו יכולים לדעת שאנחנו צריכים פיזיותרפיה?

הגוף שלנו הוא הנכס החשוב ביותר בחיים שלנו. כאשר הגוף שלנו כואב אנחנו סובלים מאוד ורמת התפקוד שלנו נפגעת. טיפולי פיזיותרפיה מאוחדת יכולים לאפשר לנו להתמודד עם הכאב שלנו ולהפיג אותו. טיפולי פיזיותרפיה מאוחדת יאפשרו לנו להתגבר על הכאב שלנו ולחזק את השרירים בגוף שלנו. השאלה היא רק איך אנחנו יכולים לדעת שאנחנו צריכים טיפולי פיזיותרפיה מאוחדת? אנחנו יכולים לדעת שאנחנו צריכים טיפולי פיזיותרפיה אם הרופא המטפל שלנו המליץ לנו על כך או הפנה אותנו לקבלת טיפול. אינדיקציה נוספת לכך שאנחנו צריכים טיפול מסוג זה היא אם שברנו או נקענו בעבר איבר כלשהוא בגוף שלנו. גם אם נקרעו לנו רצועות בגוף או סבלנו פגיעה בשריר אנחנו צריכים לקבל טיפול פיזיותרפיה.

פיזיותרפיה מאוחדת – איך טיפולי פיזיותרפיה ישפרו את איכות החיים שלנו?

אז איך טיפולי פיזיותרפיה מאוחדת ישפרו את איכות החיים שלנו? טיפולי פיזיותרפיה מאוחדת יאפשרו לגוף שלנו להתחזק. השרירים בגוף שלנו מתחזקים על ידי אימון. ככל שאנחנו מאמנים (בצורה נכונה) את השרירים שלנו כך הם מתחזקים ומבריאים. בשונה מאימון “רגיל” בחדר כושר טיפולי פיזיותרפיה מאוחדת מאמנים את הגוף שלנו לפי היכולת שלנו ובצורה שלא פוגעת בבריאות שלנו.

פיזיותרפיה מאוחדת–מה ההבדל בין עיסוי ובין פיזיותרפיה מקצועית?

פיזיותרפיה מאוחדת ופיזיותרפיה בכלל שונות מאוד מעיסויים לשם ההנאה. גם בטיפולי פיזיותרפיה מאוחדת הגוף שלנו מקבל עיסויים, אולם עיסויים אלו הם עיסויים רפואיים. פיזיותרפיה מאוחדת היא פיזיותרפיה מקצועית מאוד והיא מאפשרת לנו ליהנות מאיכות חיים גבוה יותר. עיסוי רגיל עושה לנו נעים בגוף אך ההשפעה שלנו פגה תוך מספר שעות, בעוד שטיפולי פיזיותרפיה מאוחדת הם בעלי השפעה לאורך זמן. ההשפעה של טיפולי פיזיותרפיה נמדדת לאורך תקופה של חודשים ולעיתים של שנים. כאשר הטיפול טוב וממוקד רקמת השריר שלנו מבריאה ומתחזקת ויש לנו יותר כוח במקום שהיה בעבר חלש הוא פגוע בעקבות מחלה או פציעה. אם יש לנו דלקת בשריר אנחנו חייבים ללכת לקבלת טיפול פיזיותרפיה בנוסף למרשם של תרופות מהרופא שלנו.

פיזיותרפיה מאוחדת – איך פיזיותרפיה יכולה לעזור לכאבי גב?

פיזיותרפיה מאוחדת יכולה לסייע לנו מאוד גם אם כואב לנו הגב. אנשים רבים בכל הגילאים סובלים מכאבי גב קשים מאוד. כאבי גב כרוניים נחשבים לכאב עוצמתיים מאוד וקשים מבחינת רמת הסיבולת שלהם. לעיתים כואב לנו הגב בגלל שיש לנו פריצת דיסק או בעקבות עודף מאמץ. פיזיותרפיה מאוחדת תסייע לנו לשקם את הגב שלנו ולהפחית את עוצמת הכאב והתדירות שלו. פיזיותרפיה מאוחדת תפחית את הסבל הרב שלנו ותאפשר לנו ליהנות מתקופות זמן ארוכות יותר בהם הגב לא יכאב לנו או שעוצמת הכאבים שלנו תהיה חלשה יותר.
לסיכום, ניתן לומר שפיזיותרפיה יכולה לעזור לנו במגוון מצבים של פציעות, דלקות ומחלות. כאשר כואבים לנו השרירים אנחנו סובלים מאוד. בשביל שיכאב לנו פחות ובשביל שנהנה מקשת רחבה יותר של פעולות אותם אנחנו יכולים לבצע כדאי לנו מאוד ללכת ולקבל טיפול פיזיותרפיה. טיפול זה יאפשר לנו ליהנות מזמנים ארוכים יותר ללא כאב או מכאב הרבה פחות חריף בעוצמתו.